בנטוורקינג, ההשקעה בקשר היא המטבע האמיתי. מי שמבלבל בין קשר עסקי לשיווק אגרסיבי – או גרוע מזה, מנצל את האמון – שורף את הגשר שמוביל להפניות עתידיות. זו הטעות הגדולה ביותר.
גם אני למדתי שיחסים לא מחזיקים אם לא מכבדים אותם. בקבוצת BNI, מי שמקשיב, עוקב, ומבין שזה שיתוף פעולה ולא מכירה ישירה – בונה מערכת יחסים שמחזיקה שנים. זה ההבדל בין נטוורקינג בריא לבין "מכירה במסווה".
להמחשה אפשר להביא גפרור ולהדליק אותו מול כולם: רגע אחד של חוסר רגישות – וכל מה שבנינו נשרף. המסר ברור: בנו יחסים בזהירות, השקיעו בכבוד הדדי, וכך תראו שהפניות הטובות מגיעות באופן טבעי.