תובנות לבעל עסק

הפניה איכותית = הקשר + ציפיות + פתיח חם. בקש מהמפנה: “למי בדיוק, מה כואב לו, למה דווקא אני, ומה נאמר לו לפני השיחה” (עקרון “הפניה ≠ עסקה”). Entrepreneur

  • מסגר את החיבור: בדוק אמון/כשירות/התאמת ערכים לפני שיחה – ואז הגדר צעד ראשון קטן (בדיקת התאמה/תרגיל ניסיון). LinkedIn
  • פעל ב־“Flame”: תדגיש נישה אחת (שחרור כאב דרך שיפור טווח תנועה). זה מעלה נראות, מייצר אמון ומגביר הפניות. LinkedIn
  • בנה מערכת שיטתית: 24/7/30 – פנייה תוך 24ש’, חיבור ברשת תוך שבוע, שיחת היכרות תוך 30 יום. הפולו־אפ בונה אמון. blogs.the-hospitalist.org
  • היי־לבל הפניות: שאף לרמות הגבוהות (היכרות, חיבור משותף, מסגור צורך), לא רק “שם+טלפון”. Entrepreneur
  • כבוד לקשר: הימנע מ”דחיפה”/בקשות חד־צדדיות; שמור על הדדיות – אחרת שורף אמון. Home Business Magazine
  • אמ”צ מנצח: שאלות, הקשבה, התאמת שפה – זה מה שמייצר הפניה חוזרת. B2B News NetworkNew Way FWD
  • יסודות לפני “טריקים”: עקביות, נוכחות, “ספרינטים” של בסיס – תוצאות מצטברות. LinkedIn

ידע כללי

נטוורקינג עובד כשמכבדים את הזמן והקשר. הפניה היא הזדמנות—not עסקה. תנו הקשר, הגדירו ציפיות, ובקשו פתיח חם. פעלו ב־“Flame” – במה שאתם מצוינים בו – ותהיו עקביים: 24/7/30 לפולו־אפ. אמפתיה והקשבה מעלות אמון, והיסודות (נוכחות, שגרה, שירות טוב) עושים את ההבדל בין “שם וטלפון” לבין הפניה שמבשילה להכנסה. (מבוסס על תובנות של ד״ר איוון מייזנר).

נושאים להדרכה קצרה ב־BNI

  1. “הפניה ≠ עסקה”: 8 רמות הפניה ואיך מעלים רמה בפועל. Entrepreneur
  2. 24/7/30 – פרוטוקול פולו־אפ שמגדיל אמון והמרה. blogs.the-hospitalist.org
  3. Flame vs. Wax – מיקוד עסקי שמגביר הפניות איכותיות. LinkedIn
  4. VCP: נראות→אמינות→רווחיות, ואיך מודדים התקדמות. synervisionleadership.org
  5. “כבוד לקשר”: התנהגויות שורפות אמון ואיך להימנע מהן. Home Business Magazine
  6. אמ”צ בנטוורקינג: שאלות, הקשבה, שיקוף, ותיעוד. B2B News Network
  7. יסודות מנצחים: “ספרינטים” של בסיס שבועיים ב־BNI. LinkedIn
  8. חיבור נכון בין אנשים: בדיקת אמון/כשירות/ערכים לפני ההיכרות. LinkedIn
  9. שפת גוף ומבנה קבוצה פתוח (“Open Twos/Threes”) במינגל.

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *