הפניה איכותית = הקשר + ציפיות + פתיח חם. בקש מהמפנה: “למי בדיוק, מה כואב לו, למה דווקא אני, ומה נאמר לו לפני השיחה” (עקרון “הפניה ≠ עסקה”). Entrepreneur
- מסגר את החיבור: בדוק אמון/כשירות/התאמת ערכים לפני שיחה – ואז הגדר צעד ראשון קטן (בדיקת התאמה/תרגיל ניסיון). LinkedIn
- פעל ב־“Flame”: תדגיש נישה אחת (שחרור כאב דרך שיפור טווח תנועה). זה מעלה נראות, מייצר אמון ומגביר הפניות. LinkedIn
- בנה מערכת שיטתית: 24/7/30 – פנייה תוך 24ש’, חיבור ברשת תוך שבוע, שיחת היכרות תוך 30 יום. הפולו־אפ בונה אמון. blogs.the-hospitalist.org
- היי־לבל הפניות: שאף לרמות הגבוהות (היכרות, חיבור משותף, מסגור צורך), לא רק “שם+טלפון”. Entrepreneur
- כבוד לקשר: הימנע מ”דחיפה”/בקשות חד־צדדיות; שמור על הדדיות – אחרת שורף אמון. Home Business Magazine
- אמ”צ מנצח: שאלות, הקשבה, התאמת שפה – זה מה שמייצר הפניה חוזרת. B2B News NetworkNew Way FWD
- יסודות לפני “טריקים”: עקביות, נוכחות, “ספרינטים” של בסיס – תוצאות מצטברות. LinkedIn
ידע כללי
נטוורקינג עובד כשמכבדים את הזמן והקשר. הפניה היא הזדמנות—not עסקה. תנו הקשר, הגדירו ציפיות, ובקשו פתיח חם. פעלו ב־“Flame” – במה שאתם מצוינים בו – ותהיו עקביים: 24/7/30 לפולו־אפ. אמפתיה והקשבה מעלות אמון, והיסודות (נוכחות, שגרה, שירות טוב) עושים את ההבדל בין “שם וטלפון” לבין הפניה שמבשילה להכנסה. (מבוסס על תובנות של ד״ר איוון מייזנר).
נושאים להדרכה קצרה ב־BNI
- “הפניה ≠ עסקה”: 8 רמות הפניה ואיך מעלים רמה בפועל. Entrepreneur
- 24/7/30 – פרוטוקול פולו־אפ שמגדיל אמון והמרה. blogs.the-hospitalist.org
- Flame vs. Wax – מיקוד עסקי שמגביר הפניות איכותיות. LinkedIn
- VCP: נראות→אמינות→רווחיות, ואיך מודדים התקדמות. synervisionleadership.org
- “כבוד לקשר”: התנהגויות שורפות אמון ואיך להימנע מהן. Home Business Magazine
- אמ”צ בנטוורקינג: שאלות, הקשבה, שיקוף, ותיעוד. B2B News Network
- יסודות מנצחים: “ספרינטים” של בסיס שבועיים ב־BNI. LinkedIn
- חיבור נכון בין אנשים: בדיקת אמון/כשירות/ערכים לפני ההיכרות. LinkedIn
- שפת גוף ומבנה קבוצה פתוח (“Open Twos/Threes”) במינגל.